Hide From The Sun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hide From The Sun

Nederlands The Rasmus Fan Forum
 
IndexIndex  PortalePortale  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Harry 7 ATDH [SPOILERS]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
$oX
Not like the other Posters
$oX


Berichten : 1976

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime21/7/2007, 13:52

WALLA! Harry 7 ATDH  [SPOILERS] 80559
Bespreek hier alles over de nieuwste Potter-film 8D ! Wat vond je de leukste/spannendste/'engste' stukjes? Waren er stukjes dat het hele publiek lachte/schrok/"oooeh" riep? Wat zijn je favo characters? Moest je huilen/lachen/schrikken :p? Leuter er hier lekker op los! 8D
Ennnn... omdat ik het zeg, gaan we gewoon lekker niets meer 'weglaten' voor mensen die 'm nog niet hebben gezien, dus :

BEWARE ALS JE GEEN SPOILERS WILT LEZEN, KEER OM EN GAAT HENE VOORDAT HET TE LAAT IS EN VOOR JOU GEVOEL NU DE HELE FILM VERPRUTST IS D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://themould.deviantart.com/
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime21/7/2007, 19:39

Waaaaah Cool
Dit vind ik zoooon goed idee!

Waah
Ik vond dat stukje dat Harry net gezoent had met Cho.. En Ron dan zo lult over dat je lekker moet gaan bekken als je verdietig bent omdat je dan weer zo lekker vrlijk word.. :lol:
Ronald. <3
Deel 4 vondik tot nu toe het beste denk ik .. Very Happy
Qua boeken.. Hebben we het daar nu ook over?
Dan vind ik deel 6 en deel 3 het beste. Smile
Deel 5 vind ik stom.. Want sirius is mijn grote virend.. <3

Qua de film.. Vond ik hem niet zo goed.. Want het ging heelemaal niet meer over het echte lesgeven van Hogwards.. Dat vond ik jammer.. Want dat vond ik juist de leukste dingen.. Ook jammer dat die examens neit beter in beeld zijn gebracht.
Ooh mensen ik ben benieuwd naar deel 7...


En ja.. Ik ben een erge HP fan geweest.. het bloeit weer helemaal op nu ik erover praat.. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
$oX
Not like the other Posters
$oX


Berichten : 1976

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime23/7/2007, 19:25

Black-Rose schreef:
Waaaaah Cool
Dit vind ik zoooon goed idee!

Waah
Ik vond dat stukje dat Harry net gezoent had met Cho.. En Ron dan zo lult over dat je lekker moet gaan bekken als je verdietig bent omdat je dan weer zo lekker vrlijk word.. :lol:
Ronald. <3
Deel 4 vondik tot nu toe het beste denk ik .. Very Happy
Qua boeken.. Hebben we het daar nu ook over?
Dan vind ik deel 6 en deel 3 het beste. Smile
Deel 5 vind ik stom.. Want sirius is mijn grote virend.. <3

Qua de film.. Vond ik hem niet zo goed.. Want het ging heelemaal niet meer over het echte lesgeven van Hogwards.. Dat vond ik jammer.. Want dat vond ik juist de leukste dingen.. Ook jammer dat die examens neit beter in beeld zijn gebracht.
Ooh mensen ik ben benieuwd naar deel 7...


En ja.. Ik ben een erge HP fan geweest.. het bloeit weer helemaal op nu ik erover praat.. Smile

Met dit hele stuk ben ik het 100% eens! 8D Met jou kan ik praten Roos ;D
Ron is echt cool, hij kan ook echt van die hoofden trekken joh hahah |D :lol:

Sirius was gewoon te cool voor het hele verhaal, daarom moest 'ie dood D:
Hij is echt één van m'n lievelingspersonages, echt k*t dat 'ie dood is >_<

Tja... wat me dan wel tegenvalt van die films is dat ik me dingen heel anders voorstel. Net als die uh, dat afluisterding, zo'n 'hangoor' of hoe 't heet xD ... dat was toch beschreven als "een vlezige draad", er staat nergens dat er een fokking oor aan hangt :S :/

[zwijmel]
Maar toch ... toch toch toch hooooeeeiii vond 'k de scenes met Voldie het leukst :3 :heart: :heart: :heart: :heart: Wieeeeh cute!! <3
[/zwijmel]



Toch had ik ook die uhm... Dorothea Omber nog iets ... lelijker verwacht zeg maar. Meer 'pad'-achtig XD. Maar ze was wel verschrikkelijk, argh! Hoe ze Sneep diste was wel leuk XD
"Je wilde altijd Verweer Tegen De Zwarte Kunsten geven, niet?"
"Ja."
"Maar dat is niet gelukt ...?"
"*staat in het toverdrankenlokaal* Blijkbaar..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://themould.deviantart.com/
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime23/7/2007, 20:21

Die omber was echt een vuile bitch.. :|
Hehe.. Sneep is echt geweldig.. Zooo droog.. ^^
Hij lijkt op een ou-klasgenootje van mij.. (meisje.. xD)

VOldie.. Ach. Wat moet ik ervan zeggen.. Hij is cool.. !!
En ik wil deel 7 lezen!! Ik wil het einde weten!!

Sirius.. <3 Die had ik ook zooo anders verwacht.. Niet .. zo..
Dit was een soort vertoning van die Professor van Verweer tegen de Zwarte kunsten in deel drie..
Maar nog wel heeeel cool.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
$oX
Not like the other Posters
$oX


Berichten : 1976

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime24/7/2007, 18:15

Ik had uh, die boog met dat zwarte gordijn meer... gordijnig verwacht.
Geen grijzige mist =_= ! En Sirius z'n dood was in mijn kop wel iets dramatischer zeg maar, dit was gewoon *schiet* "Aaah" *zuig weg in het gordijn*


En trouwens... ze kwamen toch niet meteen in die Profetiehal in het boek!?
Toen Harry etc. door die deur van het Ministerie van Toverkunst gingen kwamen ze toch in een ronde kamer met deuren ¬_¬ ! En in de film kwamen ze daar pas in nadat ze die Profetiehal in waren geweest xD... achjeh...




Ik vond Luna wel vet gaaf haha Smile Ik vind 't echt een cool kind.
En die radijsjesoorbellen schijnt ze zelf te hebben gemaakt... 8D! Echt knap! :o


En Bellatrix had cool haar Cool


Ooooh en ik vond het echt heel jammer dat ze die centaurs bijna niet lieten zien :o !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://themould.deviantart.com/
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime25/7/2007, 10:13

Bellatrix vond ik zooo vet !!.. Gewoon zo'n gothic bitch.. xD

Wij zijn echt de enige die dit topic gebruiken.. xD
hihi..


Idd.. Dat 'gordijnen' gebeuren klopt helemaal niet.. Ik vond ook dat zxe meer geschreeuw en stuff zzouden laten horen..

Ook in het begin met die dementors.. Het was in een steegje (volgens het boek) en niet in een tunnel.. xD Achjah..

Het is wel zonde dat ze niet het hele boek echt goed hebben gefilmt.. Maar anders zou je een film van 10 uur krijgn ofzo.. Ben benieuwd hoe ze deel 6 gaan filmen..
Daar moest ik ook janken met de dood van Dumbledore.. xD
lekker dan.. Razz zal wat worden in de bioscoop.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
$oX
Not like the other Posters
$oX


Berichten : 1976

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime25/7/2007, 19:36

Black-Rose schreef:
Bellatrix vond ik zooo vet !!.. Gewoon zo'n gothic bitch.. xD

Haha, dat was ook echt wat m'n moeder zei XD "Bellatrix vond ik echt goed gewoon... een echte bitch!! Very Happy " xD
En m'n ma zei ook dat Ginny in deze film al de hele tijd naar Harry kijkt.
"Jeumig, dat jou dat opvalt! :o "
"Ach..."

Black-Rose schreef:


Het is wel zonde dat ze niet het hele boek echt goed hebben gefilmt.. Maar anders zou je een film van 10 uur krijgn ofzo.. Ben benieuwd hoe ze deel 6 gaan filmen..
Daar moest ik ook janken met de dood van Dumbledore.. xD
lekker dan.. Razz zal wat worden in de bioscoop.. xD

>_> Ja ik moest ook janken D: Maarja, bij wel meer stukjes |D
Toen Aragog dood was moest ik ook huilen Embarassed ... achem. Maar ik ben gewoon een jankerd. Het viel me eerst nog mee, toen Perkamentus echt dood werd gemaakt zat ik alleen maar van ":shock:" , maar bij die begrafenis hield ik het niet meer droog XD :roll:

Ik wil deel 7 eigenlijk niet eens lezen ): Heer Voldemort gaat vast dood en dat vind ik zielig en moet ik vast weer huilen ¬__¬
Er ontglipte me ook allerlei piepjes toen 'ie in de film (bijna) werd geraakt door Perkamentus' aanvallen enzo >_> Embarassed



Ik vond Knijster wel heel erg goed in de film Very Happy Wel vond ik het jammer dat ze niets van dat portret van Sirius z'n moeder lieten zien... dat ze zo uit haar dak ging kan ik me nog wel herinneren in het boek, maar in de film hebben ze dat eruit gelaten. Wel begrijpelijk, maar 'k was toch wel benieuwd...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://themould.deviantart.com/
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime25/7/2007, 22:19

$oX schreef:


>_> Ja ik moest ook janken D: Maarja, bij wel meer stukjes |D
Toen Aragog dood was moest ik ook huilen Embarassed ... achem. Maar ik ben gewoon een jankerd. Het viel me eerst nog mee, toen Perkamentus echt dood werd gemaakt zat ik alleen maar van ":shock:" , maar bij die begrafenis hield ik het niet meer droog XD :roll:
Oooh die begravenis vond ik zoo erg.. Met die feniks was dat toch enzo? En met vlinders.. hihi.. xD

$oX schreef:

Ik wil deel 7 eigenlijk niet eens lezen ): Heer Voldemort gaat vast dood en dat vind ik zielig en moet ik vast weer huilen ¬__¬

Ooh.. daarom ben ik ook zo benieuwd naar deel 7.. Wat nou het einde is.. En ik wil het eigenlijk ook weer niet weten .. Want dan i s het afgelopenb..

$oX schreef:

Ik vond Knijster wel heel erg goed in de film Very Happy Wel vond ik het jammer dat ze niets van dat portret van Sirius z'n moeder lieten zien... dat ze zo uit haar dak ging kan ik me nog wel herinneren in het boek, maar in de film hebben ze dat eruit gelaten. Wel begrijpelijk, maar 'k was toch wel benieuwd...
Dat is echt stom dat ze dat schilderij helemaal niet hebben gezien!!.. :( Maarjah.. ze kunnen er niet alles in zetten.. ><
Terug naar boven Ga naar beneden
$oX
Not like the other Posters
$oX


Berichten : 1976

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime29/7/2007, 10:26

w00t w00t ... ben vrijdag (weer) geweest met m'n broertje :3

Maar er zaten nu allemaal vage gasten naast me, echt droog xD
Diegene die naast me zat had zo'n dom giecheltje, dus ik moest steeds lachen als hij dat deed XD. En ze hadden bellenblaas mee dus ze gingen helemaal los in de pauze, haha :roll: xD Geweldig gewoon...

Nymphadora rockt ook het huis :face:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://themould.deviantart.com/
Happy Cloud
Admin [In the clouds]
Happy Cloud


Berichten : 3695

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime29/7/2007, 14:06

ik wil hem ziennnnn...hier alleen maar Estse versie hier...dus ik moet nog 2.5 week wachten... :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime1/8/2007, 22:42

Nymphadora is gewoon te cool!!.. Very Happy

HP7 is irritant..
Mijn engels is niet zo goed dat ik allees snap.. Ik heb het gevoel dat ik deel 6 aan het lezen ben.. xD
Maarja.. Ik ben benieuwd hoe het verloppt.. Harry lijkt een beetje volwassener te qworden.. xD


EDIT: Waaaaaah .. :"( NEEEE!! Er gebeurd iets heeel ergs in deel 7.. *net gelezen*.. :"(
Ik moet er bijna van janken!!., :o
Terug naar boven Ga naar beneden
$oX
Not like the other Posters
$oX


Berichten : 1976

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime4/8/2007, 19:20

ARRGH ik hoor wel van meer mensen: "Wooo HP7 binnen twee dagen uit 8D" en dan wil ik ze bijna vragen wat er dan gaat gebeuren maar ... ARGH... moet ... me ... inhouden!! O_O

D: AaAAAAaH!! *ramt van gekte op het toetsenbord* ghebvghjworlfhoi4e
Terug naar boven Ga naar beneden
http://themould.deviantart.com/
Sann!e
Mod of Madness
Sann!e


Berichten : 5073

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime11/8/2007, 22:06

Ben ook al 2 keer naar de bios geweest en qua films vind ik het echt relatief goed hoor, we hebben het wel over eenboek van 766 bladzijden he Wink dat prop je niet allemaal in een normale film, LOTR is anderhalf keer zo weinig bladzijden en anderhalve keer meer film he!
Black-Rose schreef:

HP7 is irritant..
Mijn engels is niet zo goed dat ik allees snap.. Ik heb het gevoel dat ik deel 6 aan het lezen ben.. xD
Maarja.. Ik ben benieuwd hoe het verloppt.. Harry lijkt een beetje volwassener te qworden.. xD


EDIT: Waaaaaah .. :"( NEEEE!! Er gebeurd iets heeel ergs in deel 7.. *net gelezen*.. :"(
Ik moet er bijna van janken!!., :o

Tja, Georges oor he..tis sund, ''t ventje Wink je mag altijd alles vragen he, ik snapte het verhaal wel ^^ mjh..ehm, welke van de 10-die-er-doodgaan is het nou weer?
ehm, gebeurt het bij Bill en Fleur??..want dan vind ik het ook heel erg...het was zo'n dappere en lieve elf :(
en..tja...Voldie moet dood hae, neither can live while the other survives... en Harry moet ook effe dood :roll: anders kan Voldie niet dood... maar volgens mij heb ik nu al teveel gezegd...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hidefromthesun.actieforum.com
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime13/8/2007, 15:18

Zeg alsjeblieft niet de clue.. :|
Ik heb er in Edinburgh geen tijd meer voor gehad.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sann!e
Mod of Madness
Sann!e


Berichten : 5073

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime17/8/2007, 10:58

Ik zeg niks ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hidefromthesun.actieforum.com
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime17/8/2007, 13:56

Moooizo!!... Very Happy
Mensen ik ben er weer in begonnenn!!.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sann!e
Mod of Madness
Sann!e


Berichten : 5073

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime18/8/2007, 15:36

Jeej, je hebt weer tijd...
Waar ben je? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hidefromthesun.actieforum.com
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime28/8/2007, 17:41

Ik heb het uit ^^

En ik vond het eind heel stom en afgeraffelt.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sann!e
Mod of Madness
Sann!e


Berichten : 5073

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime28/8/2007, 20:49

Ja ik zag het..ik vond het ook een beetje lager-dan-rowling-niveau Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hidefromthesun.actieforum.com
Happy Cloud
Admin [In the clouds]
Happy Cloud


Berichten : 3695

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime28/8/2007, 21:04

das altijd zonde...maar dan verzinnen we zelf toch een extra eind Wink piece of cake Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sann!e
Mod of Madness
Sann!e


Berichten : 5073

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime28/8/2007, 21:31

Ohja, nou, geen O. Loompaverhaal dan maar gewoon een Harry Potter-verhaal? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hidefromthesun.actieforum.com
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime3/9/2007, 12:46

Ik vond HP wel heele vet ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sann!e
Mod of Madness
Sann!e


Berichten : 5073

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime3/9/2007, 16:16

De film of het boek? of gewoon allebei?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hidefromthesun.actieforum.com
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime4/9/2007, 09:49

Het laatste boek .. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Happy Cloud
Admin [In the clouds]
Happy Cloud


Berichten : 3695

Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime4/9/2007, 20:19

Sann!e schreef:
Ohja, nou, geen O. Loompaverhaal dan maar gewoon een Harry Potter-verhaal? Razz
O.Loompa is cooler Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry 7 ATDH [SPOILERS]   Harry 7 ATDH  [SPOILERS] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry 7 ATDH [SPOILERS]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hide From The Sun :: Off-Topic :: Media-
Ga naar: