Hide From The Sun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hide From The Sun

Nederlands The Rasmus Fan Forum
 
IndexIndex  PortalePortale  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Interpretatie lyrics en videoclips

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sann!e
Mod of Madness
Sann!e


Berichten : 5073

Interpretatie lyrics en videoclips Empty
BerichtOnderwerp: Interpretatie lyrics en videoclips   Interpretatie lyrics en videoclips Icon_minitime19/11/2014, 20:14

We zijn nu allemaal weer een paar jaar ouder en ik vroeg me af of we niet iets meer kunnen vinden in de songteksten dan vroeger, toen we een paar TR-aanbiddende kwijlende tieners waren.

Laten we ervan uitgaan dat Lauri alle songteksten in z'n uppie heeft geschreven en dan wil ik even beginnen bij F-F-F-Falling. Op het eerste gezicht lijkt het een nummer over geen zin hebben in school en je eigen ding willen doen. Al moet je erbij vallen en opstaan.

Nu ik er weer naar luister en de clip erbij kijk gaat het eerder over Lauri's beslissing om zijn school niet af te gaan maken en definitief de muziekwereld in te gaan (made up my mind about the music, made up my mind 'bout the style) ondanks waarschuwingen uit zijn omgeving dat het een gevaarlijke onderneming is (Don't you tell my how I should be).
Hij is ervan op de hoogte dat het niet de conventionele manier van je brood verdienen is, maar het is zijn lust en zijn leven en hij weet dat niet alles van een leien dakje zal gaan (I keep on f-f-falling). Misschien dat hij net als het meisje in de clip denkt dat het allemaal leuk en aardig gaat (plezier hebben met dat andere meisje/band), maar dat hij van een kouwe kermis thuis kan komen mocht het niet zo uitpakken als gedacht (meisje dat besluit dat ze toch niet lesbisch is nadat ze de nacht met de andere heeft doorgebracht/ band wint niet aan populariteit, dus kan niet gezien worden als professioneel --> ik had door moeten studeren).

Uiteindelijk hakt hij de knoop door (I know that I'm stable and able to hold on) en stopt met school om te gaan touren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hidefromthesun.actieforum.com
Happy Cloud
Admin [In the clouds]
Happy Cloud


Berichten : 3695

Interpretatie lyrics en videoclips Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interpretatie lyrics en videoclips   Interpretatie lyrics en videoclips Icon_minitime22/11/2014, 13:27

Dat is het mooie aan muziek, hoe ouder je wordt, des te meer je erin ontdekt. Daarom blijft veel muziek ook gewoon mooi Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Interpretatie lyrics en videoclips Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interpretatie lyrics en videoclips   Interpretatie lyrics en videoclips Icon_minitime25/11/2014, 19:30

Haha heel gek. ik heb achter de nummers niet hele diepe gedachten gehad. Behalve bij Life 705 denk ik.

Ooooh ik zie Myself voorbij komen.
(tranentrekker, manman, nu nog steeds)
Diepe gevoelens komen boven. Het feit dat hij zingt over dat hij een different me wil maken. Iemand anders zijn. Cant be myself. Zo voelde ik me heel sterk op de middelbare school. Ik wilde anders zijn dan anderen maar wel bij de rest horen en dat was een vreselijke opgave. En bij myself kon ik die gevoelens echt kwijt.
(janken dus.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Interpretatie lyrics en videoclips Empty
BerichtOnderwerp: Re: Interpretatie lyrics en videoclips   Interpretatie lyrics en videoclips Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Interpretatie lyrics en videoclips
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hide From The Sun :: The Rasmus :: Media-
Ga naar: