Hide From The Sun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hide From The Sun

Nederlands The Rasmus Fan Forum
 
IndexIndex  PortalePortale  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Meeting 1 december

Ga naar beneden 
+2
Amarins
me-and-nothing
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Arvioth
Hell of a Fan
Arvioth


Berichten : 3948

Meeting 1 december - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 1 december   Meeting 1 december - Pagina 2 Icon_minitime2/12/2012, 00:09

Waaaah het was echt superduper leuk. Mijn oude verslaving komt weer naar boven voor mijn gevoel. hihi. ik veol me wel een beetje slecht maar vond het echt super leuk hoe ze op het podium stonden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amarins
Not like the other Posters
Amarins


Berichten : 1595

Meeting 1 december - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 1 december   Meeting 1 december - Pagina 2 Icon_minitime2/12/2012, 21:52

Jaaa was echt super leuk!! en ook om jullie allemaal te ontmoeten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/lauriamarins
me-and-nothing
Still Standing
me-and-nothing


Berichten : 160

Meeting 1 december - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 1 december   Meeting 1 december - Pagina 2 Icon_minitime4/12/2012, 20:44

ik vond het ook leuk, de akoestische sessie was goed, alleen vond het jammer dat er zo weinig tijd was om met ze op de foto te gaan en dat de ruimte zo klein was.
het concert was top, ze straalden op het podium en maakten veel contact met het publiek enzo.
nu maar wachten op het volgende concert, als dat maar niet weer 3 jaar gaat duren
Terug naar boven Ga naar beneden
http://me-and-nothing.hyves.nl/             +      facebook
Gesponsorde inhoud





Meeting 1 december - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting 1 december   Meeting 1 december - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting 1 december
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hide From The Sun :: The Rasmus :: The Rasmus-
Ga naar: